søndag den 24. marts 2013

Julen varer lige til påske!

I hvert fald i denne familie, hvor vi har tilbragt store dele af Palmesøndag med at bygge den sidste julegave - en stor pakke med LEGO Cars biler. Vist nok på tide eller hvad siger I?

Jeg har altid været vild med LEGO og har mange skønne minder fra min barndom, hvor min bror og jeg tilbragte time efter time på gulvet med vild fantasi og en gigantisk dynge farvede klodser. Mine børn er heldigvis også glade for klodsernes fantastiske univers, som ofte står på ønskelisten til fødselsdage og jul - og derfor tit flyder på husets stue- eller køkkengulv (sidstnævnte er der varme i og er derfor et yndet legested - som billederne bevidner :-)).

Min kærlighed til de små klodser har fået mig til at sige ja til at teste en bluse fra Legowear.dk til Otto. For holder kvaliteten også her? Indtil videre er jeg ikke blevet skuffet - trøjen er virkelig blød og lækker - og motivet af den lille arbejdsmand i lastbilen er absolut faldet i lillemandens smag. Og så gør det jo hellere ikke noget, at den smukke turkise farve matcher hans lækre blå øjne ;-)

Har du selv gode eller dårlige erfaringer med LEGOs børnetøj?






2 kommentarer:

  1. Det ser super hyggeligt ud, så det var sikkert en god ide at vente med at åbne gaven :-)

    SvarSlet
  2. Haha, ja måske - de fik så mange gaver, at denne endte på hylden. Men nu blev der til gengæld sat stor pris på den :-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)