torsdag den 10. marts 2011

Min far siger...

Pappa har meeeget høj status på hjemmefronten for tiden, især hos Kalle. Mange gange dagligt siger han: "Min pappa siger at..."
...jeg ikke behøver vaske hænder, spise op, rydde op, sove etc.
...jeg godt må få slik, en sut (midt på dagen), pasta, syltetøj, se tv, hoppe i sofaen etc.
...det ikke er et rådyr (men det var det), ikke er en hval etc.
Argumenter og påstande er der nok af og fortælles flittigt af Kalle - selv overfor pappa. Og hvis vi andre ikke er enige så blir 'pappa arrig på dig når han kommer hjem'. Min pappa = mit idol?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget og kommentaren! Jeg sætter så utroligt stor pris på hver eneste kommentar og gør mit bedste for at besvare alle :-)